کت و زیرجامه

و شلوار نخودی

نخودی یک نوع لباس زنانه است که به شکل و شلوار طراحی شده است. این لباس به طور معمول دارای یک بزرگترین بزنجی یا کارد و یک تیشرت یا تیشرت کوتاه است. شلوار نخودی اغلب دارای یک شلوار کوتاه است که به شکل یک شلوار بلند طراحی شده است. نخودی دارای یک بزنجی بلند است که به شکل یک طراحی شده است. این لباس ها به طور معمول دارای یک دوخت طولانی و یک لنز بزرگ برای بهترین ظاهر بودن هستند.

سروال مردانه یکی از مرسوم‌ترین و پر‌کاربرد‌ترین پوشاک آقایان است، چرا که میتواند انتخابی از بهر یک مهمانی ویژه، مراسمی رسمی، جلسه‌ای کاری و یا حتی گذر و آمد‌های روزانه باشد. از دلایل محبوبیت این پوشش این است که آقایان میتوانند با خرید و زیرجامه مناسب در هر کدامیک ازین فضاها حس اعتماد به نفس را در ور شیک پوشی تجربه کنند. شلوار‌های مردانه از جنبه‌های متفرق به دسته بندی‌های مختلفی انشعاب میشوند؛ به عنوان مثال میتوان آنها را با مبالات به نوع یقه، تعداد دکمه‌ها، چاک پشت و موارد دیگر از یکدیگر متمایز نمود تا هر فرد با توجه به کاربرد هر مدل و در طرف آن، سلایق شخصی اش، انتخاب خاص خود را داشته باشد و با استایل مدنظرش به شیوه خود جذابیش را به رخ بکشد.

در ادامه به بررسی انواع و شلوار مردانه از جنبه‌های مختلف میپردازیم تا دغدغه‌ای به‌خاطر انتخاب و خرید آگاهانه و صحیح نداشته باشید.

اولین سرویس پُرُو و خرید کُت و شلوار در منزل و محل کار

و شلوار نجف زاده مشهد | بهترین و زیرجامه -

و شلوارها میتوانند با برش‌های مختلفی پدیدآوری شوند که نوع برش‌ها در میزان فیت بودن آنها بر روی بدن تاثیر میگذارد. دو مورد از اصلی‌ترین‌ و پر استفاده‌ترین قواره‌های شلوار، رگولار (کلاسیک) و اسلیم فیت است که کپ رگولار کلاسیک‌تر بوده و صورت آزادتری بر روی جثه دارد ولی بریدگی اسلیم فیت برای زمانی که می‌خواهید پوشش اندامی‌تری داشته باشید، نیکو خواهد بود.

یکی از مهمترین دسته‌بندی‌ها، تقسیم ‌ها بر اساس فرم جیب آنها می‌باشد. یقه ‌ها معمولا در سه دسته کلاسی (آمریکایی)، بلیزر (انگلیسی) و یا آرشال پخش بندی میشود که هر کدام قالب و شکل مخصوص به خود را دارد.

یقه کلاسیک در قسمت بالای یقه دارای شکاف است و به همین دلیل در زیان انگلیسی به این نوع، جیب ناچ میگویند. این مدل از مرسوم‌ترین فرم یقه‌هاست که شلوارهای دارای این فرم یقه قابلیت استفاده به دیباچه پوشش رسمی و یا نیمه رسمی را دارند و این بدان معنی است که این مدل میتواند انتخابی به منظور مجالس و پیوندها قانونی تا پوشش روزمره و ملبوس فرم در محل کار باشد.

و شلوار طوسی | بهترین چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول و شلوار مردانه) -

قبل از ست کردن یک لباس ضرورت هست که این لباس کیل شما باشد، نکاتی که برای اندازه بودن و شلوار باید رعایت کنید رو می تونید در زیر مطالعه کنید: – در روزگار خرید و شلوار از امتحان کردن یک سایز کوچک تر نترسید شاید و سروال یک سایز تنگ تر به منظور شما مناسب تر باشد. – در ساعت معامله و شلوار ابتدا به این توجه داشته باشید که شما اندازه شما باشد و بعد از اون به اندازه بودن شلوار توجه کنید برای‌اینکه اندازه کردن شلوار از خرید عمده کت و شلوار راحت تر هست. – و شلوار و جلیقه شما باید وزن تنتان باشد و گشاده نباشد، در نباید مزید حس راحتی داشته باشید و باید کمی تنگی و سفتی در تن وجود را حس کنید.

– سرشانه های باید اندازه شما باشد و از کول های شما آویزان نباشد، اگر می خواهید مواظب شوید که سرشانه شما اندازه شما هست یا خیر به دیوار تکیه دهید و توجه داشته باشید که سرشانه خودتون زودتر از سرشانه باید به دیوار برخورد کند. (نباید ورم یا چروک چین ایستادن به دلیل والایی سرشانه ها روی ایجاد شود.)

مطالب برتر
وب سایت ها