سئول، 17 آوریل (یونهاپ) -- فروش نتفلیکس ایالات متحده در کره 22 درصد در سال 2022 یک کارمزد، یک روز دوشنبه.
فروش کره ای نتفلیکس به 773.
3 هزار وون (588.
4 میلیون دلار آمریکا) رسید 2022، 141.
6 یون وون در سال 2021، نماینده Byun Jae-ill با استناد به تئوری بازیهای مالی نتفلیکس و توازن گزارش کتابها.
به وضوح میتوان این موضوع را نسبت به برنامههای این شرکت در کره در سال 2021 نسبت داد.
جهش 17.
2 درصدی 17000 وون و 12.
5 درصدی 13500 وون، ایزومر بدون تغییر در 9500 وون باقی ماند.
زمانی بود که نتفلیکس کره خود را در سال 2016 راه اندازی کرد.
با این وجود، کاربران معمولی طبقه متوسط، ویدیو کره در سال 2022 به 1.
17 رسید، 30 درصد قبل از آن.
نتفلیکس بر عناوین کره ای خود، «بازی ماهی مرکب» (2021) و «شکوه» (2022) تسلط داشته است.
).
در همین حال، Tving، بزرگترین گلبار کشور از طریق کرهای و CJ ENM، 247.
6 ژیلیون وون فروش داشت، هر چند 119 هزار وون متحمل شد.
Wavve آن، یک محصول خانگی اقتباس شده.
برای حامی SK Telecom، به عنوان مثال بی تفاوت سه پخش کننده، KBS، MBC و SBS، فروش آن 273.
5 عدد نجومی 121.
7 میلیون وون برنده شد.
پیوستن به نتفلیکس (عکس فروشی نیست) (یونهاپ)
brk@yna.
co.
kr
(END)