ادوات تیلر

ادوات تیلر : تیلر یک ماشین بسیار کاربردی است و در مکان هایی که امکان حضور تراکتور وجود ندارد بهترین سبب در باغات و زمین های زراعی می باشد. با توجه به همین موضوع عمدتا این دستگاه را با شهرت هایی برای‌اینکه : تیلرباغی کولتیواتور باغی ، تیلر کشاورزی نیز می شناسند. از همه کارهایی که می استعداد با این سامان انجام داد می قوت به کشت ، سله شکنی، سمپاشی، شخم زنی، درو کردن، بارکشی، انتقال نیرو، علف کنی، جارو کشی، تیغ زدن، مسطح نمودن زمین، برف روبی، نرم کردن و به هم زدن سرزمین و بستر کشت. از تیلر به عنوان یه مینی تراکتور برای کارهای کشاورزی استفاده میشود.

روتیواتور یکی از پر استفاده ترین ادوات الحاقی به تیلر ها و تراکتور ها و تراکتور های دو آسمان به شمار می روند. در سرمشق های BCS بر خلاف تیلر ها که تیغه های روتیواتور جایگزین چرخ ها می شوند ، به پشت دستگاه برپایی میگردند. روتیواتور های این مدل ها به روی کاور دار بوده تا درهنگام خرد  کردن کلوخه ها ازپرتاب لهنه و کلوخه به اپراتور جلوگیری شود. این روتیواتور ها عمدتا متشکل از 4 ردیف بوده که در هر ردیف 6 تیغه هستی دارد.  این تیغه ها از جنس فولادی بوده و به سادگی قابلیت سوار کردن و دمونتاژ دارند. در این روتیواتور عمق کار در بازه 16  الی 20 سانتی متر بوده و از طریق دستگیره روی کاور قابل تنظیم می باشد.

تولید و فروش کاهکوب کمباین و ادوات کشاورزی خانی

لاستیک ادوات کشاورزی | ماشین آلات کشاورزی -- سال 1400

سلام، بنده می خواهم مغازه ای باز کنم که در آن ادوات تعمیرگاهی ریز کشاورزی بفروشم، متماثل وسایل موقع نیاز ژنراتورهای مولد برق و علیق زن و پمپ های کوچک و امثال اینها، آیا از جانب شما امان می شوم؟ لطفا راهنمایی کنید.

با سلام، اینجانب در حال ساخت یک یکتا گلخانه به سطح ۱۱ هزار متر مربع و در حال احداث ۸ هکتار گلستان میوه در شهر گرمسار می باشم. لطفا جهت خرید ادوات کشاورزی لازم مرا ارشاد نمایید.

با سلام، من دستگاه تیلر دروگر ایتالیایی bcs رو دارم و می خوام یک دستگاه یدک روتیواتور شخم زن براش تهیه کنم. خواستم در مورد و مدل آن از حضورتان سوال بپرسم و آیا تنها باید از کمپانی تهیه نمایم یا در کردستان نمایندگی دارین؟ سپاسگزارم

لطفا ماشین آلات کشاورزی خریداری به تعداد را بفرمایید.

سلام خدا قوت تیلر ها رو می خواستم و کدوم مرغوبیت بهتری داره؟!

ادوات کشاورزی برزگر همدان | تجهیزات تکنیک کشاورزی -- سال 1400

تا سال 7000 قبل از ولادت ، سومری ها کشاورزی و برداشت در خاک حاصلخیز بین النهرین را منظم و منظم کردند. تا 8000 سال قبل از میلاد ، كشاورزی در سواحل رود نیل كشیده شد. در این زمان ، کشاورزی به کوه طور مستقل در خاور پرت ، احتمالاً در اخمه ، با آلیاژ مس و روی وسرب و نه گندم به عنوان محصول اصلی توسعه یافته است. ذرت تا سال 6700 قبال از میلاد از teosinte چمن وحشی در غرب مکزیک اهلی شد. سیب زمینی (8000 سال قبل از میلاد مسیح) ، گوجه فرنگی ، فلفل (4000 قبل از میلاد) ، کدو (8000 واحد زمان ( پهلو از ولادت مسیح) و چندین سنخ لوبیا (8000 سال قبل از میلاد به بعد) در دنیای جدید اهلی شده است.

کشاورزی به طور مستقل در جزیره گینه نو توسعه یافت. كشت موز موسي آكوميناتا از جمله هيبريداسيون ، به 5000 سال قبل از ميلاد و احتمالاً تا 8000 سال قبل از ميلاد بر مي گردد ، در پاپوا گينه نو.

مطالب برتر
وب سایت ها