آمار (ONS) مبنی بر ادامه فروش در ماه ژوئیه، نشانه های بلندمدتی است که نشان می دهد مصرف کنندگان در میان تورم کاهش می دهند.
فروش ONS به ازای هر 0.
3 درصد در ژوئیه افزایش یافت و انتظارات اقتصاددانان به طور قابل توجهی کاهش 0.
2 درصدی را داشت.
با این حال، فروش به 1.
2٪ در سه ماه ژوئیه، نشان دهنده هزینه هایی است که با افزایش هزینه های زندگی، کیف پول مردم را فشرده می کند.
کارشناسان کلیدی در کنار داده های جولای 2022 و واکنش نشان دادند:
کلی میلی، در Deloitte:
با وجود ارقام مقدر، ارزش فروش 1.
3 درصد در جولای، حجم فروش بین 0.
3 درصد است.
با این حال، خرده فروشان به عنوان نمونه فروش سه در تابستان ادامه دادند.
"اگرچه خرده فروشان ماه تخفیف و فروش را برگزار می کنند، اما در حال حاضر بین حاشیه ها و هزینه های ارگانیک مصرف کنندگان حل و فصل می شود.
سیلویا ریندون، EY بریتانیا و ایرلند رهبر:
"با وجود ماه جولای، شرایط تاریکتر است.
شرایط دلپذیر خردهفروشان، مصرفکنندگان بدون تفاوت هزینههای زندگی را افزایش میدهند.
هزینههای زندگی بر اعتماد آنها تأثیر میگذارد.
"این است که در خارج از فصل به عنوان مثال خرده فروشان "ربع طلایی" بسیار مهم کریسمس.
خرده فروشی، در کسب و کار، که نوسانات تقاضای ناهار هستند، غالب است.
"این رخ می دهد بی پروا در حال اجرا حساب خرده فروشان بین نمره افزایش و افزایش می یابد.
سودآوری نه چندان خوشحال کننده، به طور متناسب به طور مساوی کیک است که وجود دارد هزینه ها و تورم.
"این است که خرده فروشان ستون آدامیت خود را و در چه افزایشی می توانند داشته باشند.
خرده فروشان به طور بالقوه افزایش را از طریق استراتژیک، تقسیم بازار خود و زندگی در اطراف چگونگی و مکان افزایش تمایل بازنشسته می کنند.
" "
هلن دیکنسون، مدیرعامل کنسرسیوم بریتانیا:
فروش لباس، رفتار غیر ارادی وسایل و غذاهای بیرون از خانه باعث افزایش دما شد، اما خرده فروشان با دیدن تورم افزایش یافته اند.
"وجهه مصرفکننده به عنوان مثال 10% افزایش یافته و a رشد کرده است.
احیای مجدد انگلستان انتظار دارد 13% صورتحسابهای اکتبر دوباره، خرجکننده خانوارها باشد.
کسبوکارها، 2022 ثابت میکند که هر گونه گونهای را به همان اندازه هیجانانگیز باعث همهگیری میکند.
"
دکتر جکی مولیگان، موسس Streets و ShopAppy:
"سه 1.
2% یک دقیقه بریتانیا را تنها در ماه ژوئیه نشان می دهد.
در بحبوحه بحران غارت خرج نمی کنند.
این لباس است و به سختی ادامه می دهد.
خرده فروشان کالاهای غیرضروری بعد از این که این مد به رقم می رسد، هستند.
«کسبوکارهایی که خیابانهای ما در آنها به چالش کشیده میشوند و سالهای سختی میآیند.
هزینههایی در خانه، هزینههای معاملات تجاری آنها و مشتریانی که از نظر مالی کمتر هزینه میکنند.
گلی که ما در جهان انیشتینی میزنیم، این است که هر چیزی در جامعه ما است.
"
دارن مورگان، آمار ONS:
«خردهفروشیهای خردهفروشی که در ماه جولای افزایش یافته است، با این وجود با نگاهی به تصویر بلندمدت، نسبت به آغاز تابستان ثابت هستند.
"فروش آنلاین در این ماه انجام شد، با همان حالتی که خرده فروشان به ما گفتند که فروش به صورت پیشنهادی و تبلیغاتی افزایش یافته است.
پوشاک و فروش دوباره کاهش یافته است، مصرف کنندگان کاهش یافته قیمت ها را کاهش می دهند و نگرانی های مربوط به مقرون به صرفه بودن را کاهش می دهند.
"
لیندا پتریک، در Accenture:
"این همان بیعلاقگی قبلی است که میدیدیم این هفته 10.
1% 40 ساله است.
اگر مصرفکنندگان در ماه اوت ادامه داشته باشند، خردهفروشان چالشهای اولیه را خاموش میکنند، پیش از اینکه همه چیز انتخاب شود، خانوارها انتخاب میشوند.
"
"از آنجایی که کسبوکارها در فصل بهار و زمستان هیجانانگیزی هستند، هزینههای زیادی برای فروش برنامهریزی میکنند.
با این حال، آیا خردهفروشان بر این اصطلاح تمرکز کردهاند.
فروش آنها سیاه است، خردهفروشان اکنون یک جک خرج کلنگر هستند.
خواه این در حال مدرنیزه کردن فناوری آنها با بررسی هزینههای تقلید آنها باشد.
، این امر باعث افزایش سهم آنها و حفظ آن می شود.
"
ریچارد لیم، مدیر عامل اقتصاد:
"کاهش "خوب برای داشتن"، جایگزینهای ارزانتر و هزینههای غیرضروری به دلیل ظهور یک مرورگر مقرونبهصرفه باعث شده است.
حجم فروش در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است، برای مثال کمربند مصرفکنندگان .
پس از یادآوری این بسته مد، این موضوع به اوج خود رسیده است، و این نرخ به خانوارها می رسد.