تفاوت دستگاه لیزر دایود با لیزر اس اچ آر(حقایقی که باید بدانید)

برای کاهش دائمی مو‌های زائد با لیزر، دستگاه‌های مختلفی وجود دارد که این پروسه را بدون عارضه و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند. ار از بهر از بین بردن مو‌های زائد لیزر را گلچین کرده‌اید، باید درباره دستگاه‌ها و تجهیزاتی که این پروسه را انجام می‌دهند تحقیق کنید. دایود و اس اچ آر از معروف‌ترین دستگاه‌های لیزر مو زائد هستند که در کلینیک‌های معتبر و مطمئن، مورد استفاده روش می‌گیرند. به همین دلیل در ادامه این مقاله قصد داریم به مغایرت دستگاه لیزر دایود با دستگاه اس اچ آر بپردازیم، تا تصمیم‌گیری به‌جهت شما ساده‌تر باشد.

برای اینکه بتوان تفاوت دستگاه لیزر دایود با اس اچ آر را به خوبی امعان کرد، بهتر است که در عنفوان به نجوه عملکرد و شناخت این دستگاه لیزر موهای زائد بپردازیم.یکی از بروز‌ترین فناوری‌های مورد استعمال برای از روشن بردن مو‌های زائد، دستگاه لیزر دایود است. علت نام‌گذاری لیزر دیود یا diode به اصل انرژی نیمه‌هادی این دستگاه برمی‌گردد. دستگاه دایود پرتو‌های نوری خود را در دامنه مرئی مادون شیله زایش کرده و در جماعت تکنولوژی‌های نیمه غیرعایق قرار می‌گیرد. پرتو‌ها یا اشعه‌های متمرکز شده در این دستگاه، طول موجی بین ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر داشته و به صورت پالسی و بسیار باریک به فولیکول‌های مو تابیده می‌شوند. عملکرد دستگاه دایود لیزر با استفاده از یک شعاع نوری و گرمایی است که مستقیما به فولیکول مو و ملانین درون آن می‌تابد.

معرفی دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانوتیتانیوم مدل 2021

تشخیص دستگاه لیزر تیتانیوم اصل | ارزانترین انواع دستگاه جوانسازی پوست و پرکاربرد در کلینیک های زیبایی -

هزینه هایفوتراپی و به طور کلی سایر دوا های جوانسازی پوست از طریق دستگاه،نسبت به بسیاری از عمل های جراحی تهاجمی مناسب تر می باشد و قفل به مواردی چون تعداد جلسات مورد نیاز جهت جوانسازی پوست بیمار، دستمزد پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک و موارد دیگر متفاوت است و سو اطلاع نازک از این موضوع ضرورت است حتما به رخسار حضوری به کلینیک زیبایی مدنظر خود مراجعه نموده و از هزینه ی ناشی از این درمان بصیر شوید.

از دیگر انواع دستگاه جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی می تاب به دستگاه کربوکسی تراپی تلویح کرد.کربوکسی نام علمی گاز کربن دی اکسید (co2) می باشد و کربوکسی تراپی روش پزشکی نوین است که در آن دی اکسید کربن را جهت اهداف درمانی به کار می برند. است که در آن به جای تزریق مایعات مزوتراپی از گاز دی زنگ کربن استفاده می شود و این دمیده شدن می تواند شبیه به مزوتراپی در لایه ی مزودرم و یا عمیق تر در لایه ی زیرپوستی انجام گیرد.

جدیدترین دستگاه لیزر تیتانیوم اقساطی | بهترین ویژگی های دستگاه لیزر دایود در حذف موهای زائد تنه -

برخلاف دستگاه‌های اپیلاسیون که معمولاً به جلسات متعدد برای اثرگذاری بهتر نیاز دارند، باز پروسه کشیدن موها بسیار دردناک است، و به هنگام قرارگیری دسته لیزر رخساره ناحیه پایین درمان، ناراحتی و درد کمی ممکن است حس شود، کفیل در کل نیازی به استفاده از بی‌حسی موضعی حین استفاده از این دستگاه نیست. روند درمان می‌تواند در هر جلسه چند دقیقه طول بکشد و نتایج را می‌توان تنها پس از یک جلسه درمان مشاهده کرد.

با استفاده از تکنولوژی نیمه هادی، سو قرمز رنگی در محدوده‌ی مرئی تولید می‌کند که اثرگذاری قوی روی سلول‌های مو دارد. کلید موفقیت در فک موهای زائد با لیزر دایود، رساندن انرژی بالا به پوست است. انرژی به کوه طور انتخابی وساطت ملانین اطراف فولیکول مو جذب می‌شود، وقتی می‌گوییم انتخابی یعنی اینکه لیزر هیچ اثر منفی بر بافت‌های اکناف نمی‌گذارد.به همین دلیل افرادی که خواسته را دارند، به دلیل داشتن راندمان و بازدهی بالا و قیمت نسبتا زیر دستگاه لیزر دایود، آرزو به خرید این نوع دستگاه لیزر موهای زائد می کنند و این یکی از ویژگی های دستگاه لیزر دایود به حساب می آید.

مطالب برتر
وب سایت ها