Sainsbury's فروش لباسهای تو را در 25 ژوئن 2022 کاهش داده است، لباس شنا، لباس تعطیلات و لباس زنانه. فروش لباس در 16 هفته 3.9 درصد سطح قبل از همه گیری بود. فروش عملکرد سال به سال 2021 بود که به نفع رقبا بود که در طول قرنطینه تحمل می کردند. در مقایسه با سال 2021، فروش لباس 2 درصد در هفته 11 و 26 درصد در هفته بود. فروش Sainsbury 5٪ در هفته 11 و 30٪ در هفته بود. فروش لباس و لباس Sainsbury "در حد انتظار" بود، فروش غیر ضروری پنج هفته ای در طول سال قرنطینه غیرقابل توصیف بود. بهزودی، خردهفروش بدون تغییر پس از این مد، زودتر از 22/23 سال مالی 2018 بین 630 تا 690 میلیون پوند باقی خواهد ماند. سایمون رابرتز، در J Sainsbury PLC، گفت: «ما میلیونها خانوار چطور هستند و به همین دلیل ۵۰۰ پوند سرمایهگذاری میکنیم و قیمتهای خود را پایین میآوریم، مشتریان محصولات اغلب فاسد میشوند. ما هزینهها را در این زمینه بههمراه سرمایهگذاری در این زمینههایی که مشتریان در مورد آنها فاکتور میکنند، تعیین میکنیم. ما در حال بهبود ارزش، کیفیت، و منعکس شده است سهم ما. «مشتریان ما در مناسبتهایی هر کدام را بهعلاوه خود Sainsbury تماشا میکنند. ما مشتریان و برنامههایمان را جمعآوری کردهایم، در رویدادها به چه شیوهای از جشنها بهتر عمل کردیم.»